La Fundació del Barça promou la importància social de l’esport al WFS 2017

La directora general de la Fundació, Mària Vallès, ha explicat la col·laboració conjunta amb Scotiabank com un exemple de bona pràctica

Dins del marc del World Futbol Summit (WFS) 2017, l’entitat Street Football World i la Fundació FC Barcelona han organitzat conjuntament les jornades socials del congres on s’han tractat temes com la responsabilitat social dels clubs o la importància de l’esport com a eina de transformació.

Una de les ponències ha comptat amb la participació de Mària Vallès, directora general de la Fundació FC Barcelona, i Roy Rodríguez, Senior Manager International de Philanthropy and Sponsorship de Scotiabank, que han explicat com s’ha desenvolupat la col·laboració conjunta.

“És un privilegi poder desenvolupar els nostres programes amb un partner com Scotiabank, ja que compartim valors i estratègies socials amb l’objectiu d’aconseguir un impacte positiu més gran entre els nens i nenes més vulnerables, mitjançant l’esport com a eina d’inclusió social”, ha destacat Mària Vallès. “Poder compartir la nostra experiència conjunta en un summit com aquest ens ajuda a inspirar altres actors. Scotiabank és un partner amb un excel·lent programa social i el nostre objectiu és desenvolupar a mitjà i llarg termini més programes de manera conjunta i millorar arreu del món el que ja estem implementant”.

En aquestes sessions també ha participat l’exjugador del FC Barcelona José Edmílson, conjuntament amb Jurgen-Griesbeck, fundador de Street Football World, que han parlat sobre la responsabilitat social com a part de l’ADN d’alguns clubs.

Més de 2.000 assistents i 250 clubs

El World Futbol Summit (WFS) és una gran congrés internacional dedicat exclusivament a la indústria del futbol en què es debat sobre temes clau del sector com la gestió d’entitats esportives, finances, tecnologia, drets televisius o responsabilitat social, entre d’altres.

S’ha celebrat a Madrid per segon any i ha comptat amb la presència de més de 2.000 assistents, més de 250 clubs de futbol d’arreu del món, ponents de primer nivell i una àmplia cobertura informativa a nivell internacional.