La Fundació Barça participa en la campanya mundial de l'UNICEF

Durant el 20 de novembre es faran diverses accions de sensibilització amb la implicació del primer equip i de la Junta Directiva

Aquest dilluns, Dia Mundial de la Infància, els nens i les nenes seran novament els protagonistes d’una jornada en què se celebra la commemoració del 28è aniversari de l’aprovació de la Convenció sobre els Drets de l’Infant. Així com els avenços en els temes relacionats amb els drets dels nens i nenes, però també s’alerta que encara queda molt per fer per aconseguir que tots els infants gaudeixin de tots els seus drets.

L’UNICEF llança una campanya global, amb l’eslògan #KidsTakeOver (en català Els infants se’n fan càrrec), i que compta amb el suport del FC Barcelona, a través de la seva Fundació, així com altres entitats i personalitats d’arreu del món.

La campanya, que es fa pública aquest dilluns, té l’objectiu que els infants siguin els absoluts protagonistes i facin sentir la seva veu en el seu nom i en el de tots aquells infants que viuen en la pobresa, que no poden anar a l’escola o són víctimes de la violència. Es podrà veure com els nens i les nenes “prenen el control” del Futbol Club Barcelona com a directius i directives i com a futbolistes del primer equip. Barça TV també participarà activament en aquesta campanya i podrem veure com els infants faran de periodistes i de protagonistes d’aquest canal de comunicació del Club.

La campanya #KidsTakeOver de l’UNICEF, on els infants prenen "funcions d'alta responsabilitat” als mitjans de comunicació, a la política, als negocis, a l'esport i a l'entreteniment, es difondrà arreu del món per aconseguir sensibilitzar sobre els drets dels infants.

Durant el dia 20 de novembre es difondran diversos materials de sensibilització a través de les xarxes socials amb els hashtags #KidsTakeOver , #WorldChildrensDay i #KidsTakeOverSchools.