El Barça dona suport als nens de l’equip de futbol atrapats en una cova a Tailàndia

El Club se solidaritza amb els 12 nens i el seu entrenador i els envia samarretes del Barça com a mostra de suport

04/07/2018

El FC Barcelona se solidaritza amb els 12 nens tailandesos, d’entre 11 i 16 anys, i el seu entrenador, de 25 anys, que des de fa més de nou dies es troben atrapats en una cova inundada d’aigua a la província tailandesa de Chiang Rai, situada en una zona propera a la frontera nord entre Myanmar i Laos.

Aquests nens formen part d’un equip de futbol anomenat Wild Boars que estava concentrat durant uns dies i que ja havia visitat altres vegades aquesta cova. Dissabte passat, després de jugar un partit van voler tornar a explorar la cova, però aquesta va quedar bloquejada per una forta pluja que en va inundar bona part de les galeries. Equips de rescat de diversos països estan donant suport al govern tailandès per rescatar aquests nens.

A partir d'ara s'inicia la complicada tasca de rescatar-los, que, segons l'exèrcit, podria retardar-se mesos, fins que retrocedeixin les inundacions o bé fins que els nois atrapats aprenguin a bussejar.

Des del Club es vol enviar un missatge de suport i esperança per a aquests nens i es vol posar a disposició de les autoritats locals per tal d’ajudar d’alguna manera aquests joves futbolistes que estan vivint una situació molt complicada i que esperem que es resolgui de la millor manera possible. La Fundació Barça els farà arribar, a través de l’ambaixada, una donació d’equipacions del primer equip per tots ells.