La Fundació Barça exposa la seva vinculació amb la Fundación Messi a l'Argentina

L’exentrenador del FC Barcelona, César Luis Menotti, participa en una taula rodona per parlar dels valors de l’esport

30/04/2019

Una representació del FC Barcelona formada per Teresa Basilio, delegada de Cultura de la Junta Directiva; Josep Vives, portaveu del Club, i Nicolàs Rubio, coordinador de programes internacionals de la Fundació Barça, s’han desplaçat a l’Argentina per assistir a la 45a edició de la Fira Internacional del Llibre de Buenos Aires. Aquesta visita, organitzada en col·laboració amb l’Institut Ramon Llull, s’emmarca en l’estratègia cultural del Club, amb l’objectiu de difondre i posar en valor aquesta vessant de la seva activitat en l’àmbit internacional.

Els representants de la Fundació Barça seran els protagonistes de diferents esdeveniments a la 45a edició del certamen, que va començar diumenge passat a la Ciutat de Buenos Aires. La ciutat de Barcelona ha estat la convidada d’honor. L’exentrenador argentí del Barça, César Luis Menotti, participarà en una taula rodona per parlar de la dimensió cultural i esportiva del Club.

La Fundació Barça participa en diversos actes que es celebren en el marc de la Fira Internacional del Llibre per donar a conèixer així la tasca que duu a terme la Fundació a tot el món i, especialment, la que desenvolupa en col·laboració amb la Fundación Leo Messi a la ciutat de Rosario. Per la seva banda, el FC Barcelona exposarà la seva vinculació històrica, social, esportiva i cultural amb l’Argentina.

Fundació Barça i Fundación Leo Messi

La participació de la Fundació en aquesta fira inclourà la ponència “Fundación Barça y Fundación Leo Messi uniendo fuerzas para la inclusión social a través del deporte en Rosario”.

L’acte comptarà amb la participació de Nicolàs Rubio, coordinador de programes internacionals de la Fundació Barça, i Carolina Bottione, coordinadora del projecte a Rosario. Serà conduït pel corresponsal del diari La Vanguardia a l’Argentina, Robert Mur.

Taula rodona amb Menotti

La visita a la Fira Internacional del Llibre de Buenos Aires es tancarà el dimecres 1 de maig amb la taula rodona “Barça, cultura i esport”, que estarà centrada en l’obra i la figura de l’escriptor i periodista Manuel Vázquez Montalbán, intel·lectual molt vinculat a la ciutat de Barcelona, al Barça i a Buenos Aires, i en què es parlarà sobre els valors en el món de l’esport.

L’exentrenador argentí del FC Barcelona, César Luis Menotti, participarà en aquest acte al costat de Teresa Basilio i de Josep Vives, i de la periodista esportiva Verónica Brunati. L’escriptor Jordi Puntí, autor del llibre Todo Messi, serà l’encarregat de moderar la taula.