La Fundació Barça i Open Arms renoven el seu acord per sensibilitzar sobre la problemàtica dels refugiats

Jordi Cardoner, acompanyat de membres del patronat de la Fundació, han visitat el vaixell ‘Astral’ al port de Badalona

La Fundació Barça i la Fundació Open Arms han renovat avui el seu acord de col·laboració per donar suport a les activitats de sensibilització sobre la problemàtica dels refugiats i migrats. Ambdues entitats treballen conjuntament des de l'any 2016. Durant aquests anys la Fundació Barça ha donat suport a les tasques de sensibilització que l'entitat dirigida per Oscar Camps ha portat a terme arreu de Catalunya.

El conveni l’han signat aquest matí, en un acte celebrat a l’emblemàtic vaixell Astral, que està amarrat al port de Badalona, el vicepresident del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, i el fundador i director d’Open Arms, Oscar Camps, així com la directora general de la Fundació Barça, Mària Vallès, acompanyats de diversos membres del patronat.

Amb aquest nou acord de col·laboració la Fundació Barça donarà suport al programa Origen d’Open Arms al Senegal. L'objectiu del programa és reforçar les capacitats, coneixement i habilitats de les comunitats d’origen i en particular dels joves per contribuir al seu desenvolupament individual i de la comunitat. La finalitat és dotar de la formació i la informació necessàries la població jove al Senegal i mostrar la imatge real d’un continent desconegut.

Declaracions de Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça

Des de l’any 2016 donem suport a Open Arms amb l’objectiu de sensibilitzar sobre la problemàtica de les persones refugiades i migrats. Actualment la Fundació Barça treballa amb un programa propi a Grècia, Líban, Itàlia i Catalunya, però creiem que també cal donar suport o col·laborar amb altres entitats que fan una excel·lent tasca. És absolutament necessari donar suport a organitzacions com Open Arms i persones com Oscar Camps, que fan una feina excepcional i que aconsegueixen salvar milers de vides cada any”.

Declaracions d’Oscar Camps, fundador i director d’Open Arms

Com a català i com a culer i com a director d’Open Arms és un honor comptar amb el suport d’una entitat tan important com el Barça, a través de la seva Fundació, en una problemàtica tan greu com la dels refugiats. Aquest suport és doblement important, per una banda, des d’un punt de vista econòmic i, per l’altra, pel fet de ser una de les entitats més importants a nivell no només de Catalunya sinó mundial”.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA