Gairebé 500 nenes i nens participen en el Festival FutbolNet a Rio De Janeiro

L’esdeveniment s’emmarca en el projecte de Prevenció de la Violència Juvenil que la Fundació Barça i Fundación MAPFRE han desplegat a la Comunitat de Maré des de l’any 2015, i que ha beneficiat més de 4.500 nenes, nens i joves.

20/09/2019

Aquest cap de setmana es va celebrar la cinquena edició del festival FutbolNet a la Villa Olímpica da Maré. Rio De Janeiro, Brasil. 496 nenes i nens han participat d’una jornada esportiva centrada en els valors que es treballen amb la metodologia FutbolNet de la Fundació Barça.

Enguany, un total de 4.760 nenes, nens i adolescents d’entre 6 i 17 anys han participat en el projecte de prevenció de la violència juvenil en Faveles de Rio de Janeiro de la Fundació Barça. El projecte utilitza la metodologia FutbolNet que ofereix activitats esportives i de lleure, en aquest cas adaptat a entorns amb alts índexs de violència i victimització. El projecte, que va començar l’any 2015 a la Villa Olímpica da Maré, s’implementa també des d’aquest any al municipi de Guarulhos (Sao Paulo) en el marc del Programa Escola 360 de la Secretaria Municipal d’Esports d’aquest municipi.

A la trobada van assistir representants de la Fundación MAPFRE, la Subsecretaria d’Esports i Lleure de Rio de Janeiro (SUBEL-Rio), la União Esportiva Vila Olímpica da Maré i la Fundació Barça.