Allianz es converteix en patrocinador global del FC Barcelona i amplia la vinculació amb el Club fins el 2024

Per celebrar l’acord, els jugadors del primer equip lluiran el logo d’Allianz a la màniga de la samarreta en els partits de pretemporada contra l'Stuttgart i el Salzburg

El FC Barcelona i Allianz han renovat la seva aliança de patrocini per a les pròximes tres temporades, fins al mes de juny del 2024.  Amb aquest nou acord, les dues entitats reforcen i amplien la seva relació, que fins ara era d’àmbit regional, i que a partir d’aquest nou curs passa a tenir una categoria de partner global.

Per celebrar l’inici d’aquesta nova etapa, els jugadors blaugrana disputaran els partits de pretemporada contra l’Stuttgart i el Salzburg amb el logo d’Allianz a la màniga esquerra de la samarreta. L’equip blaugrana disputarà el primer d’aquests partits contra el combinat alemany demà 31 de juliol, mentre que els homes de Ronald Koeman s’enfrontaran al campió de la Bundesliga austríaca el proper 4 d’agost.

L’ampliació de l’acord de patrocini entre el FC Barcelona i Allianz ha estat possible gràcies a l’estreta relació d’aquestes dues entitats, vinculades des de fa deu anys, i que ara fan un pas endavant en la seva aliança estratègica. Es tracta d’una unió que després de les limitacions que ha viscut el món de l’esport arran de la pandèmia, ara mira cap al futur amb l’objectiu de promoure diferents projectes basats en una filosofia compartida de confiança, superació i suport mutu.

En aquest context, el FC Barcelona i Allianz col·laboraran en activacions alineades amb els diferents pilars que han convertit el Barça en ‘Més que un Club’, com són la seva aposta per l’esport femení, el seu compromís social, la seva cerca constant de la innovació i el seu compromís amb l’excel·lència esportiva i un estil de joc únic.  Per aquesta raó, l’acord, a banda del primer equip, s’estén també al Barça Femení i al Barça B pel que fa als drets d’associació d’imatge. Al mateix temps, el FC Barcelona i Allianz treballaran conjuntament amb la Fundació, el Barça Innovation Hub i la Barça Academy en projectes tangibles i de recorregut en el temps que tinguin un impacte real sobre aquests àmbits que formen part de l’essència del Club.

Fundació Barça, treballant per la inclusió social

Dins l’àmbit social  Allianz i la Fundació Barça posaran en marxa el nou projecte Confidence in Tomorrow & Barça Foundation, que estarà emmarcat dins del programa d’inclusió social i tindrà  com a beneficiaris a 200 infants de contextos vulnerables a l’Àrea Metropolitana de Barcelona.

Mitjançant la metodologia Futbolnet, de la Fundació Barça, el projecte fomentarà a través de la pràctica esportiva la inclusió d'infants i joves de comunitats vulnerables afectats per problemàtiques com la pobresa, la discapacitat, la malaltia, la desigualtat i diferents formes de discriminació. L’objectiu és promoure la igualtat d'oportunitats d'infants i joves en risc d'exclusió social, ja sigui per qüestions socioeconòmiques, de gènere, de capacitats o d’origen.

Barça Innovation Hub, l’aposta per la innovació

En el marc del patrocini, Allianz també serà un dels partners principals del congrés d’innovació esportiva Sports Tomorrow Congress que anualment organitza el BIHUB, la plataforma de recerca científica, innovació i divulgació del coneixement del FC Barcelona. Aprofitant aquest fòrum, el Club i Allianz posaran en marxa un concurs de start-ups  per donar suport a iniciatives vinculades a la promoció del benestar i els hàbits saludables.

Barça Academy, traslladar un estil únic de joc al món

Pel que fa a les Barça Academy, Allianz estarà present en la Barça Academy World Cup, la competició internacional que cada any reuneix a les instal·lacions del Club més de 2.000 nens i nenes de les Barça Academy d’arreu món, amb l’oportunitat de realitzar diverses accions en forma de Clínics i esdeveniments al voltant de la competició.

L’ampliació de l’acord entre el FC Barcelona i Allianz s’emmarca dins l’estratègia d’expansió global de l’entitat blaugrana i reforça la seva aposta per cercar, en les diferents categories de partners, el millor acord possible que ajudi el Club a continuar sent una referència, no sol dins els terrenys de joc, sinó també en l’àmbit del patrocini i el màrqueting esportiu.

Sobre Allianz

El Grup Allianz és una de les asseguradores i gestores d'actius líders en el món amb més de 100 milions de clients particulars i corporatius en més de 70 països. El 2020, els seus més de 150.000 empleats van aconseguir uns ingressos de 140.000 milions d'euros i un resultat operatiu de 10.800 milions d'euros per al Grup. A l’Estat espanyol, Allianz Seguros és la seva filial principal i una de les companyies líders del sector assegurador del país.

Tenint com a base el propòsit de la companyia, protegir el futur de les persones (We secure your future), Allianz treballa per donar suport als seus clients i mediadors en el seu dia a dia, i per construir un futur millor per a tota la societat. Per això, fa una clara aposta pels valors positius que aporta l'esport, que s'articula per mitjà d'iniciatives com el patrocini global del Moviment Olímpic, el suport al Pla ADO, els set estadis als quals posa nom (com l'Allianz Arena de Munic) o l'acord amb el FC Barcelona.