Faus liderarà un viatge institucional a Mèxic

Des d’aquest dimecres i fins divendres que ve, el vicepresident de l’Àrea Econòmica i Estratègica del FC Barcelona, Javier Faus, liderarà a Mèxic un viatge institucional de l’Entitat. L’acte central d’aquest desplaçament serà la presentació, a Mèxic DF, d’una campanya de foment de la lectura entre els nens i joves d’aquest país, en la qual hi col·labora la Fundació FC Barcelona fruit d’un acord amb el Consell de la Comunicació.

Guardó per a la marca FC Barcelona

Durant aquest viatge, Faus es reunirà amb el patronat del Consell de la Comunicació, entitat impulsora de l'acord, que agrupa una cinquantena d'empreses mexicanes, una plataforma privilegiada per establir contactes comercials.

En l'agenda programada també està previst que Faus reculli el premi especial a la ‘Marca de Marcas’ atorgat al FC Barcelona per la Universitat Anáhuac.

Mèxic és un territori que professa una notòria admiració pel Barça, com ho demostra el fet que sigui, amb gairebé tres milions, el segon país amb més seguidors al Facebook del FC Barcelona.