La Fundació participa a l’Espai Nadal

Els nens i nenes podran apropar-se a les temàtiques socials que impulsa la Fundació el dia 2 de gener

Avui, 20 de desembre a les 18.30 hores tindrà lloc a l’esplanada del Camp Nou la inauguració de l’Espai Nadal. Al llarg de les festes nadalenques, aquest espai estarà configurat per una sèrie d’activitats dirigides als infants, que estarà obert de manera gratuïta per a tothom del 22 de desembre al 5 de gener (excepte el dia 25 i l’1 de gener).

El dia 2 de gener, La Fundació Barça col·laborarà a l’Espai Nadal, omplint tota una jornada amb diferents activitats que permetran, a partir de l’esport i de manera lúdica, posar en pràctica els valors vinculats a la cooperació i al treball en equip i serà un escenari ideal per fomentar la inclusió social, l’empatia i estimular la reflexió a l’entorn dels seus eixos principals, com són: el bullying, les persones refugiades i les persones amb diversitat funcional.

A més, l’Espai Nadal esdevindrà una oportunitat per promoure la sensibilització amb un espectacle de titelles fet conjuntament amb Creu Roja, que aproparà la crisi dels refugiats als més petits, i per convidar a la mobilització ciutadana a través de les campanyes de lluita contra el bullying i de defensa dels Drets dels Infants, especialment la dels més vulnerables.

Activitats del 22 de desembre al 5 de gener

Del 22 de desembre al 5 de gener, amb l’excepció del 25 de desembre i l’1 de gener, els nens i nenes podran fer ús d’una sèrie d’activitats permanents, que estaran disponibles tots els dies. Algunes d’aquestes activitats seran el futbolí humà, els llits elàstics, la pista de futsal, de futtennis o de street basket, entre d’altres. L'horari de l'Espai Nadal és de les 11 del matí a les 18 hores, excepte el dia 22, que s'obrirà a les 14 hores.

A més, també hi haurà una sèrie d’activitats tradicionals que es duran a terme només en dies concrets, com el Cagatió, que es farà la tarda del dia 24 de desembre; el Pare Noel, que hi serà les tardes dels dies 22 i 23; o els Patges Reials, els dies 3 i 4 de gener de 16 a 18 h.

L’oferta lúdica de l’espai es completarà aquests dies amb diferents tallers de ball, globoflèxia o dibuix, així com altres actuacions de màgia, malabarismes o freestyler, que s’efectuaran en dies concrets.

En aquesta edició de l’Espai Nadal del Camp Nou també es comptarà amb la participació d’alguns dels projectes que s’estan duent a terme al Club, com ara la celebració d’uns clínics de les FCBEscoles de futbol i bàsquet (27, 28 i 29 de desembre), o una jornada de divulgació i conscienciació de les diferents iniciatives socials i solidàries que promou la Fundació Barça.

A l’Espai Nadal es podrà accedir pels accessos 9 i 15 del Camp Nou, i també disposarà de pàrquing gratuït.