El Futsal Blaugrana omple de somriures l’Hospital Germans Trias

Adolfo, Marc Tolrà, Rafa López, Ferrao, Paco Sedano i Joselito han fet regals als infants ingressats al centre badaloní per la iniciativa solidaria de la fundació “Nadal tot l’any”.

El Barça Lassa de futbol sala ha visitat aquest matí els nens i nenes ingressats a l’Hospital Germans Trias, el popular Can Ruti de Badalona. Els jugadors Adolfo, Marc Tolrà, Rafa López, Ferrao, Paco Sedano i Joselito, acompanyats pel Sr. Josep Ramon Vidal-Abarca, responsable de la secció de Futsal i el Sr. Gabriel Sánchez de la comissió tècnica. Han participat en aquesta iniciativa solidària de la fundació i han omplert de regals, fotografies i autògrafs els infants ingressats al centre hospitalari badaloní.

“Per aquest tipus de coses el Barça és més que un club i els jugadors participem encantats d’aquest tipus de iniciatives que ens apropen més a la gent”, ha explicat el capità Paco Sedano.

“Ha estat molt emocionant veure la cara d’alegria dels nens i les nenes i els seus somriures, és una sort haver-los pogut fer feliços”, ha comentat Ferrao.

Aquesta és la cinquena visita dels equips professionals del FC Barcelona a diferents hospitals de Catalunya. L'equip d'Hoquei Patins va visitar l' Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el de Bàsquet l'Hospital de nens de Barcelona i el d'Handbol al Campus Hospitalari Vall d'Hebron.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA