L’entrenament de portes obertes del primer equip al Camp Nou inclourà l’acte de presentació de Ferran Torres

La compra d’entrades, a 3 euros, es pot fer a través del web del Club i la recaptació anirà íntegrament al projecte Robot de la Fundació FC Barcelona

El nou jugador del primer equip serà presentat una hora abans de l’entrenament de portes obertes i podrà ser presenciat per tots els assistents a l’esdeveniment

L’entrenament de portes obertes del primer equip, un esdeveniment solidari promogut per la Fundació del FC Barcelona, comptarà aquest any amb un nou atractiu, la presentació del nou jugador del Barça Ferran Torres. El pròxim dilluns, 3 de gener, a les 11 hores (una hora abans de l’entrenament del primer equip) es farà l’acte de presentació del nou jugador al Camp Nou, el mateix escenari que acull aquest any l’entrenament de portes obertes.

La celebració d’aquest entrenament solidari al Camp Nou és a causa de la pandèmia, ja que s’ha optat per un espai més ampli que doni més seguretat sanitària als assistents, així com una major capacitat per a socis o aficionats.

Enguany totes les entrades per assistir a aquesta activitat solidària impulsada per la Fundació FC Barcelona, dins del seu programa Benestar Pediàtric, tindran un cost de 3 euros i la recaptació anirà en benefici del projecte Robot del Programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació, i que ajuda els infants greument malalts i hospitalitzats a realitzar una visita del Museu i del Camp Nou a través d’un robot teledirigit.

Com cada any el Robot de la Fundació FC Barcelona estarà també present en aquest esdeveniment i un infant de l’hospital de la Vall d’Hebron serà l’encarregat de dirigir-lo i participar-hi a través d’aquest giny.

Informacions i recomanacions

•    Les portes del Camp Nou s’obriran a les 10.00 hores

•    L’entrenament del primer equip començarà a les 12.00 hores

•    Els assistents que ho vulguin podran presenciar també la presentació del nou jugador del FC Barcelona Ferran Torres a les 11.00 hores.

•    Els socis i els aficionats NO podran accedir a l’Estadi sense la corresponent entrada.

•    Es mantindran en tot moment les indicacions de seguretat sanitària marcades pel PROCICAT.

•    Les localitats ja estan disponibles per als socis i per a la resta d’aficionats i públic general a un preu de 3 euros. Tota la recaptació anirà destinada al projecte Robot de la Fundació Barça.

•    Els socis i aficionats podran aconseguir un màxim de 6 entrades a través del web fcbarcelona.cat sense despeses de gestió.

•    El mateix dia 3 de gener es podran adquirir directament entrades a les taquilles del Camp Nou.

•    L'entrenament serà retransmès en directe per Barça TV, el web, el canal YouTube i Facebook.