L'Estadi s'omple d'il·lusió en l'entrenament de portes obertes i la presentació de Ferran Torres

Més de 13.500 persones han viscut aquesta jornada organitzada per la Fundació del FC Barcelona

El Camp Nou ha acollit aquest matí la presentació de Ferran Torres i, tot seguit, el tradicional entrenament de portes obertes del primer equip, amb una gran assistència de públic infantil. Les nenes i els nens que han omplert de color les graderies de l'Estadi han gaudit de valent, una vegada més, en aquesta diada dedicada a ells, impulsada per la Fundació FC Barcelona.

En un matí assolellat, els 13.513 assistents, la majoria nenes i nens, han viscut plenament l'estrena de Ferran amb la samarreta blaugrana i, posteriorment, la sessió d'entrenament dels futbolistes que entrena Xavi Hernández. Ferran ha signat una lona amb la seva imatge i una samarreta del Barça, dues peces que seran subhastades en benefici dels projectes de la Fundació FC Barcelona.

A més, gràcies al Robot de la Fundació, el nou jugador del Barça ha mantingut una animada conversa, juntament amb el president Joan Laporta, amb l'Adam, un nen malalt d'11 anys, que es troba ingressat a l'Hospital de la Vall d’Hebron. L'Adam també ha parlat amb diversos jugadors del primer equip després de fer-se una foto amb tots ells, abans de de l’inici de l'entrenament.

Precisament, la recaptació de les entrades que, a un preu de 3 euros, es van posar a la venda la setmana passada per a l'acte d'avui, anirà en benefici del Projecte Robot del Programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació, que ajuda els infants malalts i hospitalitzats a visitar el Museu i el Camp Nou des de la distància, amb el suport d'Awabot.

La Fundació també ha convidat més de 250 beneficiaris i beneficiàries de diverses entitats amb les quals col·labora habitualment com: un grup d’infants i beneficiaris i beneficiaries de la fundació Enriqueta Villavecchia, Mi pequeño deseo, Coral Family, A.E Ramassà i Fundació Climent Guitart.

L'entrenament

Cinc minuts després del punt del migdia, els jugadors del primer equip han saltat a l'Estadi enmig de l'escalf de l'afició culer, mentre sonava el Cant del Barça. Després del triomf a Mallorca, el cos tècnic dirigit per Xavi Hernández ha programat una sessió de recuperació per als futbolistes que van jugar a Son Moix. La resta ha treballat en un entrenament amb pilota. A primera fila, l'equip Fundació Barça Genuine del FC Barcelona, que ha estat convidat a assistir a aquest esdeveniment, un dels primers projectes que la nova directiva va posar en marxa i una petició específica pel president que ja és una realitat. Aquest equip està format per 24 nois i noies amb discapacitat intel·lectual i un staff de sis persones, a més d’un grup de persones voluntàries que ajuden en diverses tasques.

La jornada de portes obertes al Camp Nou s'ha celebrat seguint les indicacions de seguretat sanitària marcades pel PROCICAT. Per segon any consecutiu, la situació provocada per la pandèmia de la Covid-19 no ha permès fer la tradicional visita als nens ingressats als hospitals de la demarcació de Barcelona. Per altra banda, la Fundació FC Barcelona ha convidat nombroses entitats a l'acte.