En Nacho debuta amb l'equip de bàsquet al Palau

El nou fitxatge del Barça de bàsquet va ser el protagonista del partit FCB- Río Natura Monbus en què es va donar a conèixer la síndrome de Dent, malatia que ell pateix

En Nacho Muñoz va debutar aquest dijous amb el Barça de bàsquet coincidint amb el partit FCB - Río Natura Monbus al Palau Blaugrana. Com ja es va anunciar fa unes setmanes en la seva presentació, aquest infant de cinc anys és el nou jugador de l’equip, un fitxatge molt especial que servirà per donar a conèixer la seva malaltia, la síndrome de Dent, una patologia rara de la qual existeixen 40 casos detectats a l’estat espanyol.

Abans de l’inici del partit l’‘speaker’ del Palau va citar el nom del Nacho en l’alineació oficial, un enfrontament que la nova incorporació va presenciar des de la banqueta, amb una equipació que duia el número ‘40’ a l’esquena. En un dels descansos en Nacho, acompanyat del seu ‘representant’, l’actor Santi Millán, va trepitjar la pista del Palau. Allà l’‘speaker’ els va fer una petita entrevista i va comunicar als espectadors el motiu del seu fitxatge.

Tret de sortida a la donació dels jugadors

L’objectiu d’aquestes accions és sensibilitzar els aficionats sobre la malaltia de Dent, fer veure la importància que té la investigació per trobar-ne una cura i servir d’altaveu de l’associació ASDENT, entitat impulsada per l’Eva Giménez, mare del Nacho, i la seva família.

Per ajudar a finançar la recerca científica d’aquesta patologia, els jugadors de la plantilla de bàsquet van acordar donar 50 euros per cada assistència que ofereixin en els quatre últims partits de la fase regular de la Lliga Endesa disputats al Palau. El que es va jugar ahir va ser el primer d’aquests enfrontaments i fins ara ja s’han acumulat 20 assistències.

Nacho debuta con el equipo de básquet en el Palau por fcbarcelona