Emotiva acció de Nadal del Club amb la participació de jugadors i infants en el programa ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació

Ter Stegen, Busquets, Pedri, Sergi Roberto, Higgins i Mirotic han participat en aquesta campanya de Nadal del Club.

L’impacte positiu que tenen els programes de la Fundació del FC Barcelona en els seus beneficiaris, en especial dels infants malalts que viuen una experiència Barça, ha estat aquest any l’eix central de la campanya de Nadal del Club

Emotivitat, tendresa o il·lusió han estat emocions que transmet la campanya del Club per aquestes festes de Nadal, en què mostra les vivències que experimenten diversos infants que pateixen malalties diverses i que han estat el centre de les històries de “veritables cracs”, on el Barça a través de la seva Fundació i dels jugadors dels primers equips de futbol i basquet masculí explica la seva cara més solidària i el seu compromís social.

Aquesta innovadora Campanya de Nadal del Club pren com a referència com a molts partits veiem a les graderies infants i aficionats que mostren, esperançats, pancartes demanant la samarreta al seus ídols, però aquest Nadal el Barça ha capgirat aquest costum a través de l’acció ‘Els veritables cracs’.

En aquest cas quatre jugadors del primer equip masculí de futbol com Sergi Busquets, Sergi Roberto, Ter Stegen i Pedri van participar en l’acció intercanviant la seva samarreta de joc, el braçal de capità i els guants respectivament per la samarreta de tres infants que eren presents a les grades de l’Spotify Camp Nou durant el partit contra RCD Espanyol, del 31 de desembre passat. Per fer-ho, els jugadors van mostrar per sorpresa des del terreny de joc pancartes adreçades al Mohamed, l’Aran i l’Abraham, tres nens amb malalties greus que han estat convidats al partit i que duien posada la samarreta amb els seus noms respectius.

Aquesta acció va tenir un primer capítol el 28 de desembre passat, al Palau Blaugrana, amb motiu del partit de la Lliga ACB entre el FC Barcelona i el Casademont Saragossa, quan els jugadors Cory Higgins i Nikola Mirotic també van demanar les samarretes de la Daniela i l’Ian durant l’escalfament del partit i després es va produir l’intercanvi un cop finalitzat el matx.

L’estil de les pancartes mostrades pels jugadors estava inspirat en els cartells reals de l’afició. De fet, els mateixos jugadors van participar en la seva elaboració i han mostrat així la seva implicació des d’un inici en aquesta acció solidària.

Programa pioner de la Fundació

Tots els infants que participen en el vídeo són beneficiaris del programa de ‘Benestar Emocional Pediàtric’ de la Fundació FC Barcelona, que té com a objectiu fomentar emocions positives a infants en situació de malaltia. Amb aquesta acció el FC Barcelona vol donar visibilitat a un dels programes pioners de la Fundació, i al mateix temps mostra el compromís social del Club, expressat en la seva Fundació i en l’essència de la seva tasca: promoure el benestar dels infants i adolescents més vulnerables a través del poder transformador de l’esport i de la màgia del Barça.