ONE TEAM porta la inclusió al Palau

La Fundació Barça i Turkish Airlines Euroleague van oferir ahir un Clínic Esportiu als beneficiaris d’aquest projecte en el marc del partit Barça Lassa – Unicaja

One Team va traslladar ahir a la nit una de les seves sessions al Palau Blaugrana. El grup de beneficiaris d’aquest projecte de foment de valors a través del bàsquet impulsat per l’Eurolliga i la Fundació Barça van poder mostrar el seu treball setmanal durant els minuts de descans del partit.

La dotzena de joves que es beneficien de la iniciativa aquesta temporada pertanyen a l’escola d’iniciació AFA, un projecte dins de l’UNES Unió Esportiva adreçat a totes les persones amb algun tipus de discapacitat física, que té com a objectiu la pràctica d’una activitat física adaptada.

Els joves de diferents edats han pogut estar a prop dels jugadors del primer equip del Barça Lassa de bàsquet i gaudir del partit des d’una posició privilegiada. Els pròxims mesos es portaran a terme més accions i esdeveniments relacionats amb el programa One Team de la Turkish Airlines Euroleague amb la col·laboració de la Fundació Barça.