El Barça Lassa visita els nens i nenes de l’Hospital Sant Pau de Barcelona

Aitor Egurrola, Marc Gual, Xavi Barroso i Pablo Álvarez han participat en una iniciativa de la Fundació del Barça per fer regals als infants ingressats al centre barceloní

La Fundació del Barça treballa per afavorir el benestar emocional dels infants malalts en diferents Hospitals de Catalunya. Aquesta temporada hi ha planificades diverses visites dels jugadors del primer equip i de jugadors de les diferents seccions professionals del club. En aquest sentit, avui ha sigut el torn dels jugadors d’Hoquei.

Aitor Egurrola, Marc Gual, Xavi Barroso i Pablo Álvarez han viscut un matí ple d’emocions a l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, on han visitat els nens i nenes ingressats. Gràcies a una iniciativa de la Fundació del Barça, els quatre membres del equip d'Hoquei Barça Lassa han ofert regals, han signat els pòsters de l’equip i han generat il·lusió i alegria a les habitacions del centre hospitalari. "Està clar que hi ha gent patint, però treure un somriure als nens i als pares ho compensa tot”, ha dit Aitor Egurrola.

“Són iniciatives boniques, grans accions de la Fundació del FC Barcelona i nosaltres estem encantats d’acompanyar les famílies i els nens en aquests moment difícils”, ha afegit el capità blaugrana. En el mateix sentit s’ha pronunciat Xavi Barroso: “Estem aquí per una gran iniciativa de la Fundació i nosaltres estem encantats de venir aquí”. “Ens omple molt veure el somriure en nens que fa dies que no somriuen”.

Durant les visites, els jugadors han coincidit amb persones que també tenen vincle amb l’hoquei patins i Marc Gual també ha comentat que fer visites com la d’aquest dimarts “és molt agraït”. “Veure la cara dels nens t’omple el cor. Estem acostumats a que ens vinguin a donar suport al Palau i ara hem vingut a recolzar-los i a donar-los ànims. Estem molt contents per la seva reacció”, ha conclòs Pablo Álvarez.