La Fundació Barça ha distribuït més de 500.000 productes sanitaris de protecció pels hospitals i entitats durant la crisi de la Covid-19

Donació Tencent Covid-19

El material sanitari donat per TENCENT s’ha distribuït aquest matí als diferents centres hospitalaris.

Aquest matí s’ha fet la darrera distribució de 150.000 mascaretes sanitàries donades pel gegant tecnològic xinès TENCENT

La Fundació Barça ha estat treballant per ajudar en tot el que sigui possible per fer front a l’emergència sanitària provocada per la pandèmia de la Covid-19. Una de les accions destacades ha estat fer arribar a Catalunya material per distribuir a diferents centres hospitalaris, entitats i professionals sanitaris que treballen actualment per fer front a la crisi del coronavirus. Avui s’ha fet la distribució de la darrera d’aquestes donacions per part del gegant tecnològic xinès Tencent, que ha enviat 150.000 mascaretes a la Fundació, de les quals 50.000 són d’ús mèdic i 100.000 d’ús sanitari.

Fins avui la Fundació Barça ha gestionat en total la donació de més de 500.000 productes de protecció sanitària per hospitals i altres entitats com el Col·legi de Metges de Barcelona. Aquest material ha estat donat bàsicament per TENCENT, però també per Taiping (30.000 mascaretes), Mission Hills (50.000 mascaretes) i Beko ( 250 electrodomèstics).

Amb aquesta tercera entrega de material sanitari de l’empresa xinesa d’internet Tencent Technology Company Limited, a través de Tencent Charity Foundation, ha donat a la Fundació Barça: 300.000 mascaretes quirúrgiques per a ús civil, 98.000 mascaretes per a ús sanitari, 5.000 ulleres d’ús sanitari i 3.000 protectors facials i 15.000 equips de protecció individual (EPI).

Col·laboració de  Miniclip i Serveto

L’arribada d’aquest material s’ha fet en coordinació amb Miniclip, una de les empreses de TENCENT, a través de Miniclip Portugal. Miniclip és líder mundial en jocs digitals que desenvolupa, publica i distribueix a través de plataformes mòbils, socials i online.

Així mateix, l’empresa logística catalana Serveto, vinculada al FC Barcelona des del 2013 com a partner dels equips d’esports professionals, també contribuirà de manera altruista encarregant-se del transport de tot el material als diferents centres mèdics de Catalunya.

Dídac Lee, directiu responsable de l’Àrea Digital del FC Barcelona

“Des del FC Barcelona, a través de la Fundació del Barça, estem treballant cada dia per ajudar en aquesta pandèmia que afecta tot el món buscant recursos i material mèdic i donant suport als més desafavorits. I ho fem amb la col·laboració d’altres, una de les col·laboracions més destacades és la que hem fet per a aquest projecte amb una corporació de la magnitud  global de Tencent, el gegant tecnològic xinès, que ens ha fet arribar aquesta tercera tramesa, una de les més grans que hem rebut fins ara. Per això vull valorar la inestimable ajuda que novament ens dona Tencent Charity Foundation, que una vegada més mostra el seu compromís d’ajuda en aquesta crisi”.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA