La Fundació Barça lliura més de 17.000 peces de roba a la Creu Roja per a infants en risc d’exclusió

El vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, ha lliurat aquest matí al president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Quitet, el material en un acte al Miniestadi

23/05/2019

Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, ha fet aquest matí el lliurament de 257 caixes amb 17.000 peces de material i roba esportiva al president de la Creu Roja a Catalunya, Josep Quitet. Aquesta donació, que forma part del projecte de donacions de la Fundació, està adreçada als col·lectius més vulnerables, especialment als nens, nenes i joves de Catalunya.

Aquesta entrega s’ha fet efectiva a l’esplanada del Miniestadi en un acte en què també han participat Enric Roca, membre del patronat de la Fundació Barça; Mària Vallès, directora general de la Fundació Barça; Enric Morist, coordinador de la Creu Roja a Catalunya; i Helena Fontanet, secretària de la Creu Roja a Catalunya.

La donació de roba esportiva (pantalons, samarretes, mitjons, jaquetes, etc.), així com el material de marxandatge amb logotips del Barça, es lliura a la Creu Roja per tercer any consecutiu. L’envergadura de la Creu Roja i la seva estreta vinculació amb el teixit social català situa l’organització en la primera línia de detecció de les carències socials.

Fundació Barça - Creu Roja

A banda d’aquestes donacions, la Fundació Barça i la Creu Roja a Catalunya treballen de manera conjunta en un projecte d’educació en valors anomenat Tant se val d’on venim, adreçat a infants d’entre 4 i 8 anys i les seves famílies. El projecte consisteix en el desenvolupament de tallers d’educació en valors humanitaris presents també a l’esport, com ara el respecte, el compromís, l’esforç, el treball en equip, la humilitat i la solidaritat, entre d’altres. En aquesta línia, la Fundació Barça centra els seus esforços a contribuir al benestar dels infants i joves, ja que fa especial incidència en aquells col·lectius de més risc.

Declaracions de Jordi Cardoner, vicepresident primer del Club i de la Fundació

“Accions com aquestes són l’exemple que el Barça és més que un club. També d’una excel·lent col·laboració amb una entitat com la Creu Roja, amb la qual realitzem diverses accions durant l’any. Totes les accions tenen un objectiu comú per a ambdues entitats, beneficiar les nenes i els nens de Catalunya en situació vulnerable”.

Declaracions de Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya

“Volem agrair aquesta donació que, per tercer any consecutiu, la Fundació Barça fa a favor dels joves i infants en risc d'exclusió amb qui treballa la Creu Roja. Una nova oportunitat per continuar compartint valors i projectes solidaris a favor de la convivència i la inclusió de les persones més vulnerables”.