La Fundació FC Barcelona lliura més de 30.000 peces de roba esportiva i material de marxandatge a la Creu Roja per a infants i joves en risc social a Catalunya

Des de fa anys, la Creu Roja i la Fundació FC Barcelona han treballat de forma conjunta en diversos projectes d’educació en valors a favor de la convivència i la inclusió.

Aquesta donació s’adreça als infants i joves atesos per l’organització humanitària a través dels diferents projectes d’intervenció social i suport als col·lectius vulnerables

La Fundació FC Barcelona ha lliurat aquest matí un total de 438 caixes amb més de 6.000 peces de roba esportiva i 24.000 productes de marxandatge a la Creu Roja a Catalunya, amb l’objectiu fer arribar aquesta donació a infants i joves en situació de vulnerabilitat atesos per la institució humanitària.

L’entrega s’ha fet efectiva en un acte en què han participat la Dra. Marta Segú i Estruch, directora general de la Fundació FC Barcelona; Jesús Majem i Josep Ramon Subirà,  patrons de la Fundació FC Barcelona; Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya, i Enric Morist, coordinador de l’organització.

La donació de roba esportiva (pantalons, samarretes, jaquetes, calçat, xandalls, etc.) i  de material de marxandatge amb logotips del Barça (pilotes, motxilles, rellotges, bolígrafs etc.) forma part de la col·laboració integral entre la Fundació FC Barcelona i la Creu Roja, i es continuació d’anys anteriors.

Fundació Barça i Creu Roja

A banda d’aquestes donacions, la Fundació Barça i la Creu Roja a Catalunya han treballat durant els darrers anys de manera conjunta en diversos projectes d’educació en valors humanitaris presents també en el món de l’esport.

En aquesta línia, aquest any s’ha portat a terme l’Escape Room ‘Tant se val d’on venim’, una iniciativa amb l’objectiu de fomentar l'aprenentatge i la implementació d'actituds i comportaments que millorin la convivència i el respecte a les persones nouvingudes, fomentar l'empatia i la solidaritat cap a la població migrada i refugiada i prevenir conductes discriminatòries o xenòfobes.

Declaracions Marta Segú, directora general Fundació FC Barcelona

“Amb aquesta acció sabem que aportem il·lusions a molta gent, ja que el Barça transmet aquesta màgia. Amb la Creu Roja compartim valors i objectius, i una col·laboració com aquesta es integral i estratègica, i ens permet impactar en molts col·lectius i en diversos programes per millorar la qualitat de vida de moltes persones que viuen situacions de vulnerabilitat i risc social.”

Declaracions de Josep Quitet, president de la Creu Roja a Catalunya

“Agraïm a la Fundació FC Barcelona la seva implicació i compromís continuat per contribuir, un cop més, a millorar la vida dels infants i joves en situació de vulnerabilitat que atenem des de la Creu Roja. Una nova ocasió per treballar conjuntament i unir esforços per aconseguir una societat més justa i igualitària”.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA