Trobada de la Fundació Barça amb els hospitals pediàtrics de referència

Més de 134.000 nens i nenes s’han beneficiat la temporada 2018/19 del programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació Barça

04/02/2020

El vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner, i la directora general de la Fundació Barça, Mària Vallès, han tingut una trobada amb els gerents dels principals hospitals de referència pediàtrica de Catalunya amb l'objectiu de fer balanç del Programa pel Benestar Pediàtric, en què s’engloba la col·laboració conjunta.

En la trobada s’ha portat a terme una presentació resum i resultats i actuacions del programa i ha permès avançar en aquesta col·laboració. En la reunió hi han participat els doctors Manel del Castillo, gerent de l’Hospital de Sant Joan de Déu; Javier Massaguer, director general HM Nens de Barcelona; Albert Salazar, gerent de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron; Jordi Ara, gerent territorial de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol; Gemma Craywinckel, directora gerent de l’Hospital de la Santa Creu i de Sant Pau; i Joan Martí, director general de la Corporació Sanitària Parc Taulí.

El Programa de Benestar Emocional Pediàtric de la Fundació Barça i dels hospitals que hi col·laboren té com a objectiu fomentar el benestar emocional dels nens i nenes amb malalties greus, mitjançant el reforç d'emocions positives. El programa està dividit en tres projectes: Il·lusions (promou trobades amb jugadors i seccions), Donacions (lliurament de material divers) i Hospitals.

El projecte conjunt amb hospitals fomenta la millora en l'hospitalització dels nens i nenes (en un estat molt sever de la malaltia), mitjançant l'ús de les noves tecnologies (experiències virtuals), així com les visites dels jugadors del primer equip i de les diferents seccions esportives del Barça.