La Fundació FC Barcelona i Unicef commemoren el Dia Universal de la Infància

Sergio Busquets i Leila Ouahabi, jugadors del primer equip masculí i femení, protagonitzen el vídeo que avui es difon a través de les xarxes socials

La Fundació FC Barcelona i UNICEF celebren conjuntament el Dia Mundial de la Infància, efemèride que recorda l’aprovació el 20 de novembre del 1989 de la Convenció sobre els Drets de l’Infant, el tractat de drets humans més ratificat de la història.

Per celebrar-ho, ambdues organitzacions han produït un vídeo commemoratiu protagonitzat per infants que formen part dels projectes de la Fundació Barça i d’UNICEF Comitè Catalunya. En aquesta filmació també hi han col·laborat el capità del primer equip masculí del FC Barcelona, Sergio Busquets, i una de les jugadores del primer equip femení, Leila Ouahabi.

Amb el lema ‘All one for Children’, la Fundació Barça i UNICEF donen, un any més, el protagonisme a la infància recordant que tots els nens, nenes i adolescents tenen dret a jugar i a créixer en igualtat de condicions. El joc és una eina molt poderosa per educar, protegir els infants i que els ajuda a construir i desenvolupar tot el seu potencial. En definitiva, l'accés al joc beneficia el seu benestar físic i emocional.

La Fundació Barça i UNICEF són aliats des de l’any 2006 i plegats han fet possible que 3 milions d’infants de més de 7 països hagin accedit a iniciatives esportives, de joc i protecció.