El Barça posa cara als seus herois anònims

‘Culers contra Covid-19’ és una acció per agrair i encoratjar a través de les xarxes socials de la Fundació Barça els membres de la família blaugrana que lluiten contra el coronavirus

15/04/2020

En aquests dies difícils en què la pandèmia de la Covid-19 obliga la població a confinar-se a casa i a aturar les seves vides, són moltes les persones que lluiten contra els efectes d’aquesta crisi sanitària que posa en risc la salut de les persones i està provocant molts problemes econòmics i emergències socials. Entre ells, molts socis, penyistes, membres de les Barça Academy, dels esports professionals i amateurs, exjugadors, voluntaris de la Fundació i altres col·lectius que formen la gran família blaugrana a casa nostra i a tot el món, i que treballen com a personal sanitari, cuidadors de residències o de gent gran, personal de serveis essencials, conductors d’ambulància que fan tasques de voluntariat social o que participen en alguna de les moltes iniciatives solidàries que han sorgit aquestes setmanes.

El Barça, a través de les xarxes socials de la seva Fundació, vol posar cara a aquests herois anònims que formen part d’una comunitat blaugrana compromesa, solidària i que demostra amb fets els valors amb els quals s’identifica el Club. Per això impulsa l’acció Culers contra Covid-19, per donar visibilitat i agrair públicament la seva tasca i encoratjar-los a no defallir en aquesta lluita. Tots ells aporten el seu petit gra de sorra per superar aquesta pandèmia devastadora que està provocant angoixa i patiment, però que també està traient el millor de les persones. Ells són ara els referents de la societat i l’orgull de tots els barcelonistes.