Les fundacions Barça, “la Caixa” i Johan Cruyff inauguren el Cruyff Court Ronald Koeman a Sant Vicenç dels Horts

L’exjugador del FC Barcelona i membre del Dream Team, i actual seleccionador d’Holanda, Ronald Koeman, participa en la vuitena inauguració

16/01/2019

El Cruyff Court Ronald Koeman és el vuitè dels quinze courts que la Fundació Cruyff té previst inaugurar a Catalunya, arran de la col·laboració amb ”la Caixa” i per promoure l’esport com a via d’inclusió i cohesió social i compta amb el suport de l’Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts.

En total, es preveu la construcció, manteniment i dinamització de 15 Cruyff Courts arreu de Catalunya, prioritzant zones desafavorides, fruit de l’acord entre la Fundació Cruyff, ”la Caixa” i la Fundació Barça.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure per fomentar l’esport entre infants i joves i, a través d’aquesta activitat, inculcar valors com la responsabilitat, la superació personal, la integració, el joc en equip i l’educació en hàbits saludables, per evitar el sedentarisme i prevenir l’obesitat infantil.

L’exjugador del FC Barcelona i membre del Dream Team, i actual seleccionador d’Holanda, Ronald Koeman; el vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, Jordi Cardoner; la presidenta de la Fundació Cruyff, Susila Cruyff; el director general de la Fundació Bancària “la Caixa”, Jaume Giró, i l’alcaldessa de Sant Vicenç dels Horts i Maite Aymerich han inaugurat el Cruyff Court Ronald Koeman per promoure l’esport entre els infants i joves de la localitat.

Aquesta iniciativa també impulsa dos projectes específics en aquests camps de futbol: els Cruyff Courts 6vs6, campionats per a nois i noies de 10 a 12 anys en què participen tots els Cruyff Courts, i el Community Program, amb l’objectiu que joves de diferents barris aprenguin a organitzar el seu propi torneig.