Inauguració d’un Cruyff Court a Montornès del Vallès

Alejandro Fernández, José Antonio Montero, Susila Cruyff, Laia Codina, Jordi Cruyff i Marta Segú.

L’acte ha comptat amb la presència de la jugadora del primer equip femení Laia Codina i del director esportiu del FC Barcelona, Jordi Cruyff

Amb la presència de la jugadora del primer equip femení Laia Codina i de Jordi Cruyff, director esportiu del FC Barcelona, i la directora general de la Fundació FC Barcelona, Dra. Marta Segú, s’ha inaugurat a la població de Montornès del Vallès un nou Cruyff Court, una instal·lació esportiva que fomenta la inclusió social dels infants a través de l’esport promoguda per la Fundació Cruyff, en aliança amb la Fundació “la Caixa” i la Fundació FC Barcelona.

La inauguració del Cruyff Court Montornès Nord ha comptat amb l’assistència, a més, de Pati Roura, directora de la Fundació Cruyff, Susila Cruyff, presidenta de la Fundació Cruyff, Xavier Bertolín, director corporatiu d’Educació i Màrqueting de la Fundació “la Caixa”, i José Antonio Montero, alcalde de Montornès del Vallès.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d’ús lliure que tenen com a propòsit fomentar l’esport i inculcar valors com ara la responsabilitat, la integració, el joc en equip i la superació personal, i també aconseguir prevenir el sedentarisme i l’obesitat infantil.

El Cruyff Court de Montornès se suma als altres Cruyff Courts que la Fundació Cruyff té oberts a diferents localitats de Catalunya, arran de la col·laboració amb la Fundació ”la Caixa” i la Fundació FC Barcelona per promoure l’esport com a via d’inclusió, cohesió i transformació social. El projecte dona prioritat a zones desafavorides per fomentar la inclusió social d’infants i joves especialment vulnerables a través de la pràctica de l’esport. En el cas del Cruyff Court Montornès Nord, hi col·labora també l’Ajuntament de Montornès del Vallès.