Converses sobre el confinament entre jugadors del Barça i infants de l'Hospital Sant Joan de Déu

Aquesta iniciativa conjunta entre la Fundació Barça i l’HSJD ha permès que quatre infants que reben tractament es trobin virtualment amb els seus ídols blaugrana

La Fundació Barça, en col·laboració amb l’Hospital de Sant Joan de Déu, ha organitzat aquests dies trobades virtuals de diversos jugadors del primer equip i d’algunes seccions amb infants que estan rebent tractament per la seva malaltia des de casa.

S’han enregistrat quatre d’aquestes trobades, que es difondran durant els pròxims dies pels canals del Club i la Fundació, i que volen mostrar com aquests nens i nenes porten el confinament i com ho expliquen a jugadors del Barça que admiren. Es converteixen així en un bon exemple per a tothom per la seva força i valentia davant una adversitat molt gran com una greu malaltia que estan superant i que els obliga a estar reclosos a l’hospital o a casa durant llargues temporades.

Aquesta iniciativa forma part del programa de benestar emocional pediàtric de la Fundació Barça, que s’ha hagut d’adaptar a un nou format a causa de la situació del confinament obligat per la crisi del Covid-19.

La primera trobada virtual consisteix en una conversa entre el jugador del Barça de Bàsquet, Víctor Claver, i l’Ona, una pacient de Sant Joan de Déu de nou anys.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA