El Pol i el Riqui Puig conversen sobre el confinament

El Riqui Puig i el Pol s’expliquen el que fan durant el confinament en una nova entrega de converses entre jugadors del Barça i pacients de Sant Joan de Déu

El jugador del FC Barcelona, Riqui Puig, ha fet una videotrucada amb el Pol, un nen d'11 anys pacient de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i gran seguidor del primer equip del Barça.

Durant la conversa el Pol ha explicat trucs per poder passar els dies de confinament, així com el seu dia a dia. Per la seva banda, el Riqui ha ensenyat el pati on entrena per no perdre la forma física mentre no pot tornar a jugar a futbol.

Programa pel Benestar Pediàtric

Aquesta iniciativa forma part del programa pel benestar emocional pediàtric de la Fundació Barça, que s’ha hagut d’adaptar a un nou format a causa de la situació del confinament obligat per la crisi de la Covid-19.

Aquesta iniciativa vol mostrar com els nens i nenes porten el confinament i com ho expliquen a jugadors del Barça que admiren. Es converteixen així en un bon exemple per a tothom per la seva força i valentia davant una adversitat molt gran com una greu malaltia que estan superant i que els obliga a estar reclosos a l’hospital o a casa durant llargues temporades.

Programes de la Fundació Barça

Després de l’aturada a causa del primer impacte que va tenir la Covid-19 sobre les activitats FutbolNet arreu de Catalunya, l’equip tècnic i metodològic ha desenvolupat la metodologia de manera virtual.

Després d’un primer estudi d’anàlisi de bretxa tecnològica als diferents Centres i Municipis de Catalunya, els equips educatius han contactat amb la majoria dels participants per impartir sessions online que estan tenint una molt bona acollida.

COMPARTEIX AQUESTA NOTÍCIA