El Pol i el Riqui Puig conversen sobre el confinament

El Riqui Puig i el Pol s’expliquen el que fan durant el confinament en una nova entrega de converses entre jugadors del Barça i pacients de Sant Joan de Déu

05/05/2020

El jugador del FC Barcelona, Riqui Puig, ha fet una videotrucada amb el Pol, un nen d'11 anys pacient de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona i gran seguidor del primer equip del Barça.

Durant la conversa el Pol ha explicat trucs per poder passar els dies de confinament, així com el seu dia a dia. Per la seva banda, el Riqui ha ensenyat el pati on entrena per no perdre la forma física mentre no pot tornar a jugar a futbol.

Programa pel Benestar Pediàtric

Aquesta iniciativa forma part del programa pel benestar emocional pediàtric de la Fundació Barça, que s’ha hagut d’adaptar a un nou format a causa de la situació del confinament obligat per la crisi de la Covid-19.

Aquesta iniciativa vol mostrar com els nens i nenes porten el confinament i com ho expliquen a jugadors del Barça que admiren. Es converteixen així en un bon exemple per a tothom per la seva força i valentia davant una adversitat molt gran com una greu malaltia que estan superant i que els obliga a estar reclosos a l’hospital o a casa durant llargues temporades.

Programes de la Fundació Barça

Després de l’aturada a causa del primer impacte que va tenir la Covid-19 sobre les activitats FutbolNet arreu de Catalunya, l’equip tècnic i metodològic ha desenvolupat la metodologia de manera virtual.

Després d’un primer estudi d’anàlisi de bretxa tecnològica als diferents Centres i Municipis de Catalunya, els equips educatius han contactat amb la majoria dels participants per impartir sessions online que estan tenint una molt bona acollida.