Agbar i la Fundació Barça, junts per apropar l’emoció del FC Barcelona als infants i joves més vulnerables

La iniciativa d’ambudes entitats permetrà gaudir d’una experència única a molts nens i joves

09/12/2018

El Futbol Club Barcelona, la Fundació AGBAR i la Fundació Barça han decidit unir-se per tal que infants i joves d’entitats socials d’arreu de Catalunya puguin gaudir de l’emoció dels partits del Barça.

L’acord possibilitarà que diferents nois i noies vinculats a les 250 entitats socials de Catalunya que col·laboren amb la fundació Barça, assisteixin a diversos partits que el Barça jugarà al Camp Nou. Diumenge passat, els primers 16 nois i noies van poder presenciar des d’una ubicació privilegiada la victòria del Barça davant el Vila-real; i durant la temporada en seran molts més.

La Fundació Barça  treballa per la inclusió d’infants i joves que pateixen alguna mena d’exclusió, i la col·laboració del sector privat és clau per dur a terme aquesta feina. Iniciatives com les que es duen a terme amb AGBAR per segon any consecutiu ens ajuden a incrementar l’impacte dels programes que es porten a terme.