El conseller d’Interior i responsables de seguretat i emergències visiten la Fundació

S’han presentat els programes i projectes que la Fundació Barça realitza arreu del món al conseller i a representants dels cossos de seguretat i bombers de Catalunya

16/09/2019

Jordi Cardoner, vicepresident primer del Futbol Club Barcelona i la Fundació Barça, i Mària Vallès, directora general de la Fundació Barça, han explicat avui la tasca de la Fundació Barça a representants de diverses institucions, encapçalats pel conseller d’Interior, Miquel Buch.

Des de l’any 2016 la Fundació ha posat en marxa un pla estratègic basat en tres línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació. Aquest nou plantejament és el que s’ha presentat al conseller d’Interior, Miquel Buch, i als diferents cossos de seguretat i bombers de Catalunya. La directora general de la Fundació, Mària Vallès, ha explicat també l’abast actual de la fundació a Catalunya i arreu del món.

Les institucions representades en aquesta trobada han estat les següents

Mossos d’Esquadra, Bombers de la Generalitat, Bombers de Barcelona, Protecció Civil, Guàrdia Urbana i Trànsit.