Surt a la venda la col·lecció solidària de Thom Browne per recaptar fons destinats a la Fundació Barça

La col·lecció exclusiva es pot adquirir a partir d’avui i proposa diferents peces de roba i accessoris de la firma nord-americana amb els colors i elements característics del Club. Els beneficis de les vendes es destinaran a recollir fons per a l’adaptació dels projectes de la Fundació Barça com a conseqüència de la crisi social causada per la pandèmia

A partir d’avui ja està a la venda la col·lecció de moda càpsula -com es coneix a una línia exclusi-va que engloba una idea o un concepte concret- que ha llançat la firma nord-americana Thom Browne, en una iniciativa solidària impulsada conjuntament amb la Fundació del Barça. L’objectiu és recaptar fons que es destinaran als programes que duu a terme la Fundació per donar suport a nens i nenes en situació de vulnerabilitat i a adaptar aquests programes a les noves necessitats socials causades per la pandèmia de la Covid -19.

Es tracta d’una proposta innovadora que inclou diferents peces de roba que mantenen l’estil clàssic i elegant que caracteritza la firma americana i alhora incorporen els colors blaugrana juntament amb diferents detalls decoratius i elements visuals relacionats amb el Barça. La col·lecció inclou, per exemple,  una combinació de jaqueta i pantalons, diferents propostes de camises, o un càrdigan de botons. També inclou accessoris com la corbata amb els colors del Club, mitjons, barret de punt i bufandes, tots amb l’escut del Barça. Podeu trobar la col·lecció clicant aquí.

Aquesta col·lecció està disponible a partir d’avui a la plataforma thombrowne.com, farfetch.com i en una selecció de diferents botigues que té la firma nord-americana en diferents ciutats del món.

Els beneficis obtinguts es destinaran a l’adaptació dels programes de la Fundació Barça com a conseqüència de les noves necessitats causades per la Covid-19. Un dels projectes que se’n beneficiaran és el que desenvolupa la Fundació Barça a la ciutat de Nova York amb el suport de Thom Brown, emmarcat dins del Programa per la Diversitat.

Coincidint amb la posada a la venda d’aquesta col·lecció, s’inicia també un sorteig a favor de la Fundació d’una de les peces que en formen part. Concretament es tracta d’una bufanda a la qual els culers i seguidors del Barça podran optar registrant-se prèviament a través del web (aquí) i responent a unes preguntes relacionades amb els programes solidaris que la Fundació Barça i Thom Browne duen a terme.

Thom Browne és partner de la Fundació Barça des de la temporada 2018/19, i junts han treballat en diferents programes impulsats per l’entitat blaugrana a Nova York, on s’aplica la metodologia FutbolNet d’intervenció social basada en l’esport. Aquests programes utilitzen l’esport, el joc i l’activitat física com una eina d’integració social per millorar la vida dels nens i joves que es troben en contextos vulnerables. Thom Browne també es Global Partner del FC Barcelona en la categoria de Formal Wear i vesteix els jugadors del primer equip de futbol fora dels terrenys de joc, en els seus desplaçaments.