Cloenda del projecte 'Arrels' d’Esport Solidari Internacional

Els camps annexos al Miniestadi van acollir els diferents partits entre els joves participants en aquesta iniciativa

El dia 1 d’octubre va tenir lloc la cloenda de la temporada del projecte ‘Arrels ESI’, que s’ha desenvolupat amb l’organització d’Esport Solidari Internacional (ESI) i el FC Barcelona, amb el patrocini de ’’La Caixa’’.

ESI és una ONG que té com a objectiu ajudar, a través de l'esport, els infants i joves que viuen en condicions de pobresa i marginació, i ensenyar-los a relacionar-se, a tolerar la diferència, a treballar en equip i respectar les normes socials, entre altres aspectes. Des d’aquesta perspectiva, Esport Solidari Internacional ha concentrat esforços de la societat civil per tirar endavant el projecte ‘Arrels-ESI’, un programa de beques destinades a ajudar nens i nenes que viuen en famílies amb problemes econòmics, desestructurades, molts d’ells immigrants que no poden assumir el cost de practicar un esport.

Aquesta cloenda va tenir lloc a les instal·lacions del FC Barcelona, amb una trobada inicial de tots els nens participants i acompanyants a la sala Berlín del Camp Nou, on Josep Maldonado, president d’ESI i patró de la Fundació del FC Barcelona, va dirigir unes paraules als assistents a aquesta jornada de cloenda i tècnics del Club van parlar dels valors del Barça.

Tot seguit, i en un ambient immillorable, els joves participants del projecte ‘Arrels’ es van traslladar a les instal·lacions del Miniestadi, on van poder participar en diferents partits de futbol que es van celebrar en els seus camps annexos.

Per acabar l’activitat, tots els participants van rebre bosses amb un pícnic per dinar, a més de diferents obsequis i invitacions per visitar el Museu del Barça.