La Fundació Barça i la Fundació Climent Guitart organitzen la 2ª edició CAMPUS d’Hosteleria i Esports

Aquesta setmana s’ha celebrat la segona edició  del Campus d’Hosteleria i Esports, organitzat per la Fundació Climent Guitart i Fundació Barça on una vintena de joves han tingut l’oportunitat de formar-se en diferents tallers de Cuina i Servei a Sala, a l’hora que han participat de diferents sessions esportives, amb caràcter socioeducatiu, dirigides per l’equip d’educadors de la Fundació Barça

Aquesta acció té com a objectius específics l’adquisició d’hàbits, habilitats i destreses que els capacitin per complir amb un rol professional, desenvolupar competències que permetin ampliar les seves expectatives laborals i rebre una orientació laboral en el procés de transició a la vida laboral.

L’Hotel Guitart de La Molina ha acollit aquest campus que dona continuïtat al projecte conjunt iniciat el 2019 per les dues entitats i que s'emmarca en el programa d’Ocupabilitat, que dona  suport a refugiats i joves migrants sense referents familiars, i que compte amb el suport directe de la Direcció General d’Atenció a la Infància i l’Adolescència (DGAIA) del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya.

Lliurament de diplomes

La cloenda del Campus s’ha celebrat a la llotja del Camp Nou amb el lliurament de diplomes als participants  i que ha comptat amb la presència del vicepresident de l’Àrea Social del FC Barcelona, Antonio Escudero, la presidenta de la Fundació Climent Guitart, Cristina Cabañas. Després de l’acte de lliurament de diplomes, el grup ha pogut gaudir d’una visita al Camp Nou Experience.