Ousmane Dembélé, protagonista d’un curtmetratge del BCN Sports Film Festival

L'Auditori 1899 acull una de les sessions d'aquest festival que aquest any compta amb la Fundació Barça com a entitat col·laboradora

05/06/2019

La Fundació Barça i BCN Sports Film Festival han presentat a l’Auditori 1899 una de les sessions de la 10a edició del festival titulada Els colors de l’esport. Entre els curtmetratges projectats en destaca un de dedicat a la figura del jugador del FC Barcelona Ousmane Dembélé, que relata com amb només 21 anys Ousmane s’ha convertit en un ídol per a tots els nens de la ciutat de la Madeleine. A través de les mirades d’infants del barri, amics i professors  que li donen suport i que el tenen com a exemple, s’explica la història de la seva exitosa trajectòria professional. És el primer cop que aquesta producció es projecta en un festival.

Es tracta d’un dels festivals més importants del món en aquesta temàtica, el qual està obert a totes les produccions audiovisuals que tenen l'esport com a tema comú. Del 3 al 9 de juny s’ofereixen en diversos espais obres audiovisuals de diferents gèneres i formats. Històries humanes i pròximes on la rivalitat, el treball en equip o en solitari i l'esforç individual o col·lectiu afecten els més petits i joves d’arreu del món.

Entre els seus principals objectius trobem la cerca, la divulgació i el coneixement de les creacions audiovisuals relacionades amb l'esport en general, en totes les formes d'expressió possibles. El fenomen de l'esport com a representació social explica la seva importància com a espectacle. Però no hi ha res millor que aquest espectacle en clau cinematogràfica per entendre les seves virtuts.