El Barça de bàsquet visita l’Hospital de Nens

Adam Hanga, Marc Garcia, Kévin Séraphin, Rodions Kurucs, Rakim Sanders, Edwin Jackson i Petteri Koponen porten regals a nens hospitalizats a Barcelona.

06/03/2018

Avui, 7 jugadors del Barça Lassa de bàsquet han visitat a nens ingressats a l’hospital de Nens de Barcelona. Els jugadors han aprofitat l’experiència per portar regals als infants, com: postals, gorres, llibretes, i han tingut l’oportunitat de fer-se fotografies. A més, han pogut compartir una estona amb els petits. També han acompanyat als jugadors a la visita el Sr. Ramon Garriga, patró de la Fundació Barça, i els Srs. Ferran Butxaca i Xavi Gomis de la comissió esportiva del Barça Lassa. La comitiva blaugrana ha estat rebuda a pel Dr. Massaguer, director general de l’Hospital de nens de Barcelona.

Aquesta acció s’emmarca en la nova iniciativa de la Fundació Barça “Nadal tot l’any” que busca millorar el benestar emocional pediàtric gràcies a la visita dels  esportistes professionals de les diferents seccions del club als infants hospitalitzats . Aquesta iniciativa pretén que els esportistes professionals de les diferents seccions del club  regalin un moment il·lusionant als infants, al llarg de tota la temporada i no només al Nadal.

Durant la visita, alguns nens i nenes hospitalitzats que juguen i són aficionats al bàsquet, han tingut ocasió de trobar-se  amb els seus ídols. Tots els jugadors han considerat que l’experiència ha estat molt enriquidora i han valorat molt positivament el fet de contribuir a la millora del’estat d’ànim d’aquests nens i nenes que passen per situacions complicades.

Anteriorment, gràcies a aquesta iniciativa de la Fundació Barça, els jugadors professionals d’Hoquei Patins del Barça van visitar  l’Hospital de la Santa Creu i Sant Pau. Avui ha estat el torn dels de l’equip de Svetislav Pesic a l’Hospital de nens de Barcelona, i, properament, serà l’equip d’handbol qui realitzarà una acció similar en els propers dies.

Declaracions de Rakim Sanders:

“Ha estat una gran experiència, molt emocionant, però una gran experiència. Veure el somriure dels nens i l’alegria de les famílies ha estat absolutament fantàstic.”

Declaracions d' Adam Hanga

“És una experiència genial per a ells, però també per nosaltres. Fer somriure als nens és el millor de tot, és important que realitzem aquestes accions, aportem i ens fan créixer.”