Els Barça Legends visiten l’Espai Fundació per a conèixer la tasca de l’entitat àrreu del món

Posterioment s’han reunit a la Llotja President Suñol amb el Vicepresident primer del FC Barcelona, Jordi Cardoner

17/12/2018

Jordi Cardoner, Vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça, i Maria Vallès, Directora General de la Fundació Barça, han explicat aquest matí la tasca de l’entitat als legends del club, en un acte que s’ha celebrat a l'Avantllotja del Camp Nou. Prèviament s’ha fet una visita a l’Espai Barça Fundació ubicat a la Sala París.

El Barça Legends va ser una iniciativa impulsada pel FC Barcelona i l'Agrupació Barça jugadors. El FC Barcelona Legends, estàformat per exjugadors blaugranes, entre ells Hristo Stòitxkov, Ronald de Boer, José Edmílson o Carles Puyol, entre d’altres.

Des de l’any 2016 la Fundació ha posa’t en marxa un nou pla estratègic que es basa en tres línies d’actuació: prevenció de la violència, inclusió social i accés a l’educació. Aquest nou plantejament ha estat explicat avui a tot l’staff directiu de les seccions esportives amb l’objectiu que coneguin a fons la tasca social de la Fundació i puguin col·laborar i participar en accions diverses. La directora general de la Fundació, Mària Vallès, ha explicat també l’abast actual de la fundació a Catalunya i arreu del món.

Els exjugadors assistents aquest acte han estat: Sr. Albert Ferrer, Albert Jorquera, Damià Abella, Dani Garcia, Dani Tortolero, Fernando Navarro, Francesc Arnau, Frédéric Dehú, Gabriel Garcia “Gabri”, Gica Popescu, José Mari Bakero, Jesús Mariano Angoy, Jofre Mateu, Jon Andoni Goikoetxea,Juan Carlos Rodriguez, Lluís Carreras i Miquel Àngel Nadal.