El Futsal Blaugrana omple de somriures l’Hospital Germans Trias

Adolfo, Marc Tolrà, Rafa López, Ferrao, Paco Sedano i Joselito han fet regals als infants ingressats al centre badaloní per la iniciativa solidaria de la fundació “Nadal tot l’any”.

21/03/2018

El Barça Lassa de futbol sala ha visitat aquest matí els nens i nenes ingressats a l’Hospital Germans Trias, el popular Can Ruti de Badalona. Els jugadors Adolfo, Marc Tolrà, Rafa López, Ferrao, Paco Sedano i Joselito, acompanyats pel Sr. Josep Ramon Vidal-Abarca, responsable de la secció de Futsal i el Sr. Gabriel Sánchez de la comissió tècnica. Han participat en aquesta iniciativa solidària de la fundació i han omplert de regals, fotografies i autògrafs els infants ingressats al centre hospitalari badaloní.

“Per aquest tipus de coses el Barça és més que un club i els jugadors participem encantats d’aquest tipus de iniciatives que ens apropen més a la gent”, ha explicat el capità Paco Sedano.

“Ha estat molt emocionant veure la cara d’alegria dels nens i les nenes i els seus somriures, és una sort haver-los pogut fer feliços”, ha comentat Ferrao.

Aquesta és la cinquena visita dels equips professionals del FC Barcelona a diferents hospitals de Catalunya. L'equip d'Hoquei Patins va visitar l' Hospital de la Santa Creu i Sant Pau, el de Bàsquet l'Hospital de nens de Barcelona i el d'Handbol al Campus Hospitalari Vall d'Hebron.