Partit solidari dels Legends a Liverpool

Exjugadors del Barça i dels Reds juguen a Anfield Road un partit benèfic per recaptar fons per als projectes de la Fundació Barça i la Liverpool Foundation

El passat dissabte dia 26 de març els equips Legends del FC Barcelona i el Liverpool FC es van enfrontar a l’estadi d'Anfield Road al Liverpool FC (LFC) Foundation's Legends Charity Match. El Barça es va imposar per 1-2 amb gols de Steven Gerrard, per part local, i per Giovanni i Rivaldo per part blaugrana.

El Legends Charity Match és un moment destacat en el calendari de la Fundació LFC, ja que la recaptació d’aquest partit benèfic es destina als seus projectes, que tenen com a objectiu crear oportunitats que canviïn la vida dels joves i les famílies més vulnerables a nivell local.
En aquest cas, una part de la recaptació anirà també a la Fundació FC Barcelona, la tasca de la qual és donar suport en educació, salut i igualtat d’oportunitats a nens, nenes i joves vulnerables a través de l'esport tant en l’àmbit local com en l’internacional.

A més de ser una ocasió per tornar a veure en acció algunes de les llegendes tant del FC Barcelona com del Liverpool, el partit va ser una gran oportunitat per secundar i conèixer la labor de totes dues fundacions.

La trobada va servir també perquè les fundacions del Barça i del Liverpool establissin contacte amb la finalitat d'ampliar el coneixement mutu, i poder aprendre recíprocament l’una de l'altra, aprofitant les experiències i potencialitats de cadascuna.