Així és ‘FutbolNet’ a l’Argentina…

El projecte s’aplica als camps esportius de dues escoles públiques de Rosario, al barri de Tablada, a prop d’on va néixer Messi

En aquest vídeo es poden veure alguns dels instants més divertits de l’aplicació de ‘FutbolNet’ a l’Argentina. Aquest projecte de transmissió de valors a través del futbol s’aplica al barri de Tablada de la ciutat de Rosario i és una col·laboració entre la Fundació FC Barcelona i la Fundació Leo Messi.

Así es 'FutbolNet' en Argentina por fcbarcelona

A l’Argentina la pilota de ‘FutbolNet’ roda als camps esportius de les escoles 551 Sonia Beatriz González Ábalos de secundària i a l’escola 6430 Isabel la Católica de primària. Com sempre els valors que es posen en joc són: el respecte, la humilitat, el treball en equip, l’esforç i l’ambició.