Agraïment de Special Olympics Catalunya

Sandro Rosell va participar aquest dijous en l’acte d’agraïment als col·laboradors del 20è aniversari dels Jocs Special Olympics, entre aquests, la Fundació FC Barcelona

Special Olympics Catalunya va celebrar aquest dijous al vespre a la Sala París una trobada amb els voluntaris, les entitats i les empreses col·laboradores en els actes del 20è aniversari dels Jocs Special Olympics, que van tenir lloc l’octubre passat. Sandro Rosell va ser el respresentant del FC Barcelona i de la Fundació en aquesta cita que reconeix la implicació de diverses entitats en el foment de la pràctica de l’esport per a les persones amb discapacitat intel·lectual.

La Fundació FC Barcelona i Special Olympics Catalunya comparteixen un conveni a partir del qual es generen col·laboracions conjuntes pel foment de l’activitat física en el col·lectiu de persones amb discapcitat intel·lectual, com és el cas dels Jocs Special Olympics o la Marxa Special Olympics.