Les Fundacions Barça i PortAventura, juntes pel benestar emocional dels infants

L’acord signat entre ambdues entitats pretén millorar les condicions de vida dels nens en situació de vulnerabilitat

09/10/2019

La millora del benestar emocional de nens i nenes en situació de vulnerabilitat o de malaltia és l’objectiu conjunt de la Fundació Barça i la Fundació PortAventura, que han signat un conveni de col·laboració per treballar en aquesta línia. Aquest acord es focalitzarà en la realització d’activitats adreçades a aquests col·lectius, difondre i donar a conèixer les actuacions d’ambdues en la programació de PortAventura Dreams, un village ubicat a PortAventura World que buscarà oferir una experiència única a nens i joves que pateixen malalties greus i a les seves famílies.

En acord marc entre les dues entitats està previst desenvolupar activitats que pretenen afavorir el procés de recuperació dels infants a través de la pràctica esportiva i d’activitats de lleure, reforçar el vincle i les emocions positives entre els infants i les seves famílies en situació de malaltia, i garantir el dret dels infants a l’activitat física i al lleure.

Declaracions Sr. Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona i de la Fundació Barça

“Estem molt contents de col·laborar amb la Fundació PortAventura en projectes a favor d’infants en situació de vulnerabilitat i com a través de la nostra metodologia FutbolNet podem utilitzar l’esport com a eina de canvi i de millora del benestar d’aquests nens i nenes”.

Declaracions de Ramon Marsal, president de la Fundació PortAventura

“Es tracta d’un acord molt important que uneix dues Fundacions que tenen per objectiu contribuir al benestar de la societat i a la millora de la qualitat de vida de nens i joves en situació de vulnerabilitat o d’exclusió social. La suma dels esforços d’ambdues entitats serà molt positiu per al desenvolupament dels projectes que treballarem conjuntament“.