Abrines i Satoransky donen suport als joves del ‘One Team’

Els dos jugadors del primer equip de bàsquet han destacat la il·lusió del grup de joves lleidatans beneficiaris del projecte social ‘One Team’ a l'hora de realitzar l’entrenament

Els jugadors del Barça de bàsquet, Àlex Abrines i Tomas Satoransky, han gaudit dels joves esportistes pertanyents a Special Olímpics Catatalunya i beneficaris del projecte ‘One Team’, que compta amb la col·laboració de la Fundació del FC Barcelona. Abrines, per la seva banda, ha destacat l’actitud dels joves: “Han estat divertits, sempre són senzills i és bo que aprenguin valors de la vida a través del bàsquet”. “És molt important que puguin fer activitats com aquesta i que d’alguna manera estiguin en contacte en una organització com és de la Fundació del FC Barcelona, ‘One Team’ i Special Olympics, ha conclòs el balear.

Finalment, Tomas Satoransky ha destacat la il·lusió dels nens i nenes: “Hem vist algunes fotografies que ens han ensenyat. Estic content que puguem viure també tot els que ens han portat els nens aquí i així poder participar tots”.