Més de 900 infants dels principals hospitals pediàtrics reben un missatge dels jugadors, entrenador i president del Barça

El president, l’entrenador, jugadors del primer equip masculí i jugadores del primer equip femení han felicitat els infants a través d’un vídeo, els quals també han rebut un regal de la Fundació FC Barcelona

A causa de la pandèmia aquest any tampoc ha pogut fer-se la tradicional visita de Nadal dels jugadors i jugadores del primer equip als infants hospitalitzats

Per segon any consecutiu la pandèmia de la Covid-19 no ha permès la tradicional visita als hospitals que realitzen els jugadors i les jugadores del primer equip per les festes de Nadal, i per això des de la Fundació de FC Barcelona s’ha fet la distribució a més de 900 nens i nenes dels principals hospitals pediàtrics de Catalunya d’un vídeo amb missatges de felicitació i d’ànims per part de: el president Joan Laporta; l’entrenador Xavi Hernández; els jugadors Sergio Busquets, Gerard Piqué, Jordi Alba, Marc-André ter Stegen, Ronald Araujo, Ansu Fati i Nico González; així com les jugadores Aitana Bonmatí, Patri Guijarro i Jana Fernández

A banda d’aquest missatge, des de la Fundació FC Barcelona també s’ha fet arribar un regal als infants d’aquests hospitals que cada any reben els jugadors i directius del Barça i els patrons de la Fundació: Sant Joan de Déu, Vall d’Hebron, Hospital de Barcelona, Sant Pau, Germans Trias, Parc Taulí de Sabadell, Hospital de Nens de Barcelona, Roland McDonald i Cottolengo. Amb  el suport d’Assistencia Sanitària

Una visita enyorada

El president del FC Barcelona i de la Fundació, Joan Laporta, en el seu missatge ha explicat que li sap molt greu no poder fer la visita i ha afirmat que “malauradament aquest any no podrem venir a visitar-vos i estem molt tristos, tant els esportistes com els companys de la Junta Directiva, perquè aquesta visita és un dels actes més emocionants i emotius que fem durant l’any, per això volem enviar-vos un missatge de suport i un regal que ha preparat la Fundació del Barça”.

Per la seva banda, l’entrenador del primer equip masculí Xavi Hernández també ha manifestat que guarda un gran record d’aquestes visites quan era jugador i que “aquest any malauradament no podrem venir a visitar-vos perquè hem de tenir molta cura amb la Covid”. Així mateix, els jugadors i les jugadores han lamentat aquesta situació i tothom ha enviat missatges d’ànims als nens i nenes hospitalitzats amb l’esperança de veure’ls aviat.

Mira el missatge al següent vídeo: