300 nens i nenes grecs i refugiats participen en el Festival FutbolNet d'Atenes

21/05/2019

La Fundació Barça, amb el suport de la Fundació Stavros Niarchos, va organitzar un nou Festival FutbolNet per a 300 nens i joves dels camps de refugiats de Skaramagas, d’Eleonas i de les escoles públiques d'Atenes per una jornada esportiva centrada en els valors del joc. El festival va tenir lloc al Club de Futbol Kallithea.

Els participants del festival estan inscrits en un programa que utilitza l'esport i els valors del FC Barcelona durant tot l'any, a través de la metodologia FutbolNet, per ensenyar habilitats de la vida, promoure el benestar físic i emocional i fomentar la cohesió entre les comunitats refugiades i locals.

El programa, que utilitza la metodologia FutbolNet de la Fundació Barça, arriba a més de 3.000 nens refugiats al Líban, Itàlia i Grècia. El programa inclou nens i nenes locals i refugiats, promovent la inclusió social i la resolució de conflictes.

La Fundació Barça i la Fundació SNF, una aliança amb gran recorregut

La col·laboració entre la Fundació Stavros Niarchos i la Fundació Barça continua donant els seus fruits. A través de la Fundació Barça, la SNF va decidir sumar-se a la construcció del Pediàtric Càncer Center, en un esforç per millorar l'accés a l'assistència sanitària de nens desfavorits de tot el món.