Jordi Cardoner i Jaume Llauradó, durant la presentació del partit a la Ciutat Esportiva / VÍCTOR SALGADO - FCB

Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona, i Jaume Llauradó, president del Fòrum Samitier, han presentat aquest divendres el partit de Famosos vs Famosos de La Marató de TV3, que se celebrarà aquest diumenge dia 13 de desembre, a les 12.30 hores, al Miniestadi.

Pel que fa als equips, un estarà dirigit per Jordi Gonzalvo i Josep Maria Nogués i l’altre per Josep Maria Minguella. Llauradó ha anunciat també que l’enfrontament comptarà amb el servei d’honor del capitans dels dos equips, Éric Abidal i Marc Márquez, acompanyats de les autoritats presents al partit.

Els jugadors confirmats per a aquest esdeveniment són els següents:

Esportistes: Marc Márquez, Àlex Márquez, Pol Espargaró, Dani Ballart, Jordi Oriola, Fernando Belasteguin, Pablo Lima, Enric Masip, Pablo Larrazábal i Marta Corredera.

Exfutbolistes: Éric Abidal, Julio Salinas, Lluís Carreras, Francisco ‘Lobo’ Carrasco, Jesús Angoy, Albert Luque, Felip Ortiz, Salvador Miracle, Adolfo Baines, Àlex Delmàs, Javier Garcia Pimienta i Walter Pandiani.

Actors/presentadors/cantants/vips: Pep Bou, Gonzalo Miró, Ramon Mirabet, Eduard Buch, Albert Baró, Carlos Cuevas, Marcos Franz, Nil Cardoner, Pep Plaza, Elisabet Casanovas, Júlia Creus, Adrian Grosser, Txabi Franquesa, Albert Salazar, Iñaki Mur, Sergi Cervera, Marc Montserrat, Anna Bertran, Marc Rodríguez, Francesc Garriga, Francesc Latorre, Gerard Ibáñez, Alfred Bustillo, Oswaldo Digon, Miquel Fernández, Tony Corvillo i Paco Mir.

Entrades a la venda

Les entrades/donatiu per a aquest emblemàtic enfrontament tenen un preu de 4 euros i es poden adquirir a través del web del Club (http://bit.ly/1YueQft) i a les taquilles del Bulevard del Camp Nou. El dia del partit també es podran aconseguir a partir de les 9.30 h a les taquilles del Gol Nord del Camp Nou.

Inici de la festa, a les 10.30 h

FIATC Assegurances i Estrella Damm actuaran un any més de patrocinadors dels equips i faran també el seu respectiu donatiu a la causa. El partit començarà a les 12.30 h però des de les 10.30 h el Miniestadi acollirà activitats lúdiques per als més menuts. A més, també es farà un flashmob amb l’actuació musical del grup vocal Jarks i un clínic esportiu per a infants amb diabetis. I al descans del partit hi haurà un ball a càrrec de l’escola Dance esCool.

Declaracions de Jordi Cardoner, vicepresident primer del FC Barcelona:

“Pel FC Barcelona és un honor poder col·laborar en aquest projecte de sensibilitat social, en què cedim les nostres instal·lacions i la nostra xarxa de comunicació per animar la gent a participar-hi i a assistir diumenge al Miniestadi. Cal agrair la feina que fa el Fòrum Samitier per tirar endavant cada any aquest partit per una bona causa, com és aquest any la dedicada a la diabetis i l’obesitat”.

Declaracions de Jaume Llauradó, president del Fòrum Samitier:

“Arribem aquest any a la 25a edició d’aquest partit de la Marató de TV3, un projecte consolidat, però en què cada any busquem millorar. Volem donar les gràcies al Barça per la cobertura que ens dóna i per la seva implicació. Estem molt satisfets del grup de famosos que intervindran en el partit i lamentem no haver pogut acollir tots els que s’han dirigit a nosaltres per participar-hi. Aquest any, els joves actors de la sèrie Merlí, sembla que són els que desperten més interès per al públic més jove”.

Presentació del partit de la Marató de TV3 2015 by fcbarcelona