Maria Vallès Segura serà nomenada nova directora general de la Fundació FC Barcelona, en substitució de Josep Cortada, que a partir del 30 de juny afrontarà nous reptes professionals. El Club fa palès el seu reconeixement a Josep Cortada, al Club des de l’any 2010, per la tasca realitzada durant aquests anys a la Fundació FC Barcelona.

La incorporació de Maria Vallès a la Fundació està prevista per a mitjans de maig. Vallès ha estat directora de gestió externa a la Fundación Vicente Ferrer des de l’any 2012. Amb més de 18 anys d’experiència en el sector no lucratiu, ha estat responsable de comunicació i advocacia d’ISGlobal, directora executiva de la Fundación SIDA y Sociedad i responsable de Fundraising i Comunicación de Médicos Sin Fronteras. També ha coordinat sobre el terreny diversos programes d’ajut humanitari i desenvolupament a Kènia (Àfrica) i a Guatemala (Llatinoamèrica).

Amb aquesta incorporació, la Fundació FC Barcelona pretén donar un nou impuls al desenvolupament del seu ampli programa d’accions enfocat a educar els infants en valors a través de l’esport, seguint el seu Pla Estratègic, que inclou, com un dels seus eixos principals, convertir el FC Barcelona en el Club dels Nens.

Els programes de la Fundació FC Barcelona compten actualment amb més de 490.000 beneficiaris, a més de 51 països del món, i un dels seus objectius bàsics de futur és fer créixer la participació i el seu coneixement entre els socis del Club.