Foto de família dels beneficiaris del projecte amb la plantilla de l'equip de bàsquet. VÍCTOR SALGADO / FCB

Aquest dijous a la tarda el Palau Blaugrana es va convertir en l’escenari d’una nova sessió esportiva del projecte ‘One Team’. Aquest cop amb la participació de la plantilla del Barça Lassa de bàsquet al complet, que es va sumar a la dotzena de joves que participen en aquesta activitat.

Durant la sessió, que va durar uns trenta minuts, es van treballar valors com la humilitat, l’esforç i el treball en equip a través de jocs esportius basats en el bàsquet. La part més divertida va arribar amb el partidet, en què professionals i amateurs, tots en cadira de rodes, van mostrar les seves habitiltats sobre el parquet alhora que complien les normes pactades entre tots per posar de manifest els valors treballats.

Els joves que beneficien d’aquesta activitat socioeducativa pertanyen a l’escola d’iniciació AFA, un projecte dins de l’UNES Unió Esportiva adreçat a totes les persones amb algun tipus de discapacitat física.

‘One Team’ és un projecte impulsat per l’Eurolliga de bàsquet que compta amb la col·laboració de la Fundació FC Barcelona. L’objectiu és oferir un programa educatiu basat en els valors als joves que tenen algun tipus de discapacitat, sota el convenciment que l’esport i el lleure són part essencial del seu desenvolupament personal.

L'equip de bàsquet amb 'One Team' por fcbarcelona