Leo Messi, Jordi Mestre i Javier Mascherano, durant la visita als nens dels hospitals / MIGUEL RUIZ - FCB

El dia d’avui serà inoblidable per a molts nens i nenes que han pogut gaudir de la companyia dels jugadors del FC Barcelona, que un any més han complert amb la tradició i han visitat els diferents hospitals de la ciutat per portar regals i somriures als infants ingressats.

La iniciativa, que s’emmarca dins la campanya Un somni per un regal de la Fundació del Club, ha comptat amb la presència dels jugadors i tècnics del primer equip, així com amb una representació de la Junta Directiva, amb els vicepresidents Jordi Cardoner, Jordi Mestre i Manel Arroyo al capdavant, i amb el Patronat de la Fundació i de les comissions del Club.

Després de l’expectació creada al Miniestadi amb l’entrenament de portes obertes, els jugadors s’han dividit en diversos grups i han visitat els hospitals de Barcelona, Badalona i el Saló de la Infància.

La representació més nodrida ha estat la que ha visitat l’Hospital de Sant Joan de Déu, amb el capità Andrés Iniesta, Ter Stegen, Arda Turan, Vermaelen, Luis Suárez, Juan Carlos Unzué i els directius Silvio Elías, Pau Vilanova i Emili Rousaud.

Els encarregats de repartir regals a l’Hospital Vall d’Hebron han estat Neymar Jr, Alves, Douglas, Bartra i José Ramon de la Fuente, acompanyats dels directius Josep Ramon Vidal-Abarca i Jordi Moix. A l’Hospital de Sant Pau han estat Piqué, Sergio i Joan Barbarà amb el vicepresident Manel Arroyo. Fins a l’Hospital Germans Trias i Pujol s’han acostat Bravo, Mathieu i Francesc Cos, acompanyats dels directius Jordi Calsamiglia i Enrique Tombas.

Uns dels més afortunats han estat els nens de l’Hospital de Barcelona, que han rebut la visita de Messi, Mascherano i Pepe Costa, juntament amb el vicepresident Jordi Mestre. La cara de felicitat dels nens i nenes era indescriptible quan Messi apareixia a l’habitació amb les bosses de regals.

L’Hospital de Nens de Barcelona ha rebut Sergi Roberto, Masip, Luis Enrique, Joaquín Valdés i el directiu Joan Bladé. Fins al Cottolengo del Padre Alegre s’han apropat el vicepresident primer Jordi Cardoner i els jugadors Adriano, Munir i el preparador físic Rafel Pol. La casa Ronald McDonald, per la seva part, ha tingut la presència de Rakitic, Jordi Alba, Edu Pons i el directiu Xavier Vilajoana.

Partidet de 'FutbolNet' amb Sandro i Aleix Vidal

Fins al Saló de la Infància s’han acostat Sandro i Aleix Vidal, acompanyats de de la vicepresidenta de la Fundació, Maria Teixidor. Els jugadors han participat en un partidet de FutbolNet a l’estand que la Fundació té al recinte de la Fira, on se celebra una de les cites infantils més emblemàtiques de la ciutat durant les festes nadalenques. A més dels partidets al minicamp de FutbolNet que s’organitzen a l’estand de la Fundació, emmarcats dins el projecte de foment de valors, els nens poden jugar al taller de grafits i fotografiar-se amb els trofeus del triplet.

FC Barcelona players put smiles on faces in... by fcbarcelona

Totes les fotos de la visita