La Masia, amb les façanes il·luminades de color blau aquest dissabte

Les Nacions Unides compleixen aquest dissabte, 24 d’octubre, 70 anys de vida i per celebrar aquest aniversari s’ha impulsat l’acció ‘Turn the World UN Blue’, gràcies a la qual més de 160 edificis de tot el món s'il·luminen de blau, el color que identifica aquesta entitat.

El FC Barcelona s'ha volgut sumar també a aquesta celebració i ha il·luminant de blau la Masia. L’edifici de la Ciutat Esportiva s'ha vist d’aquest color aquest dissabte de 20.00 a 23.00 hores. Setze làmpades han il·luminat des de terra les façanes d’aquesta icona del futbol mundial que ha completat una llarga llista d’edificis que també s'han tenyit de blau aquest dissabte, entre els quals es troben l’Empire State de Nova York, l’Òpera de Sydney, la Torre de la televisió de Berlín i l’Alhambra de Granada. A Barcelona, la Pedrera i l’Ajuntament han estat alguns dels espais que també han homenatjat aquesta organització.

El FC Barcelona i les Nacions Unides, una llarga relació

El FC Barcelona manté amb aquesta entitat internacional una estreta vinculació que es remunta al 2006 quan es va signar l’acord amb l’Unicef, l’agència per a la infància d’aquest organisme. Des de llavors, i a través de la Fundació, el FC Barcelona ha impulsat molts projectes socials, educatius i culturals, no només amb l’Unicef, sinó també amb la Unesco i l’Acnur. A més, el FC Barcelona està adherit als Objectius de Desenvolupament del Mil·lenni (ODM), impulsats per les Nacions Unides, fet que demostra el compromís del Club amb els reptes més desafiants que afronta la nostra societat en àmbits com la pobresa, els drets humans, l’educació o la igualtat.

La Masia s’il.lumina de blau per celebrar el... por fcbarcelona