Josep Maria Bartomeu i el directiu Dídac Lee, amb Lang Lang, aquest dijous a Barcelona / GERMAN PARGA - FCB

La Fundació continua marcant-se fites en la seva expansió internacional amb l’objectiu d’arribar cada vegada a més infants d’arreu del món. Aquest cop ho fa amb la Lang Lang International Music Foundation, una entitat social impulsada per Lang Lang (Shenyang, la Xina, 1982), un dels pianistes més importants del segle XXI.

Les dues fundacions han mantingut aquest dijous una primera trobada de contacte per cimentar les bases d’una futura col·laboració que explorarà la dupla esport i música, enfocada a fomentar l’educació dels infants i a millorar les seves vides.

Aprofitant que la gira de l’artista ha passat aquests dies per Barcelona, Josep Maria Bartomeu i Lang Lang s’han trobat per intercanviar impressions sobre el que serà un important projecte que podria veure la llum a mitjà termini.

La Lang Lang International Music Foundation va ser fundada pel músic xinès el 2008 i té com a missió educar, motivar i inspirar els infants en relació amb la música clàssica i els seus artistes, així com fomentar l’intercanvi cultural. Per aquesta entitat la música és una font de cohesió social, un instrument que ajuda a teixir xarxes humanes que ajuden a enriquir el coneixement dels més menuts.

La Fundació FC Barcelona amb Lang Lang por fcbarcelona