Minicamp de futbol instal·lat a les últimes eleccions a la presidència.

Minicamp de futbol instal·lat a les últimes eleccions a la Presidència. VÍCTOR SALGADO /FCB

La campanya ‘Tant se val d’on venim’ continua endavant amb noves propostes per recaptar fons a favor dels refugiats. Coincidint amb el partit FCB – UD Las Palmas d’aquest dissabte, que, per l’horari, és especialment familiar, la Fundació instal·larà a l’esplanada de Tribuna un minicamp de futbol ràpid en què, tant adults com infants, podran passar una estona divertida demostrant les seves habilitats amb l’esfèrica. Hi tindran accés tots els socis i aficionats que ho desitgin, i l’únic requisit serà fer un donatiu a la campanya ‘Tant se val d’on venim’ en una urna habilitada per a l’ocasió. L'import serà voluntari i la recaptació es destinarà íntegrament a la Creu Roja, en favor dels refugiats sirians.

Aquesta activitat, que tindrà com a lema ‘Si tots juguem, tots guanyem’, estarà en funcionament des de les 10.00 i fins a les 12.00 i des de les 13.30 fins a les 16.00, hora d’inici del partit Barça – UD Las Palmas.

Donacions presencials, online i via SMS

‘Tant se val d’on venim’ pretén sensibilitzar sobre la crítica situació dels refugiats sirians que estan arribant a Europa i vol recaptar fons per poder ajudar-los. Per aquest motiu la Fundació ha obert tres vies de recapte. D’una banda la presencial, a través d’urnes distribuïdes a les instal·lacions del FC Barcelona. L’‘online’, a través del microsite fcbarcelona.cat/fcbrefugiats. I via SMS, enviant la paraula FCBREFUGIATS al 28014 (donació d’1,2 euros).

Pel que fa a les donacions presencials, cal recordar que, a més de per al partit contra l’UD Las Palmas, aquest dissabte hi haurà també urnes disponibles per al partit de bàsquet al Palau FCB Lassa - IFK (18.45 h). I diumenge per a l’enfrontament d’hoquei FCB Lassa – Recam Làser (12.30 h) i per al Barça B – Hèrcules (17.00 h) que es jugarà al Miniestadi.

Aquesta campanya es duu a terme en col·laboració amb la Creu Roja, organisme internacional expert en situacions de crisi migratòries i que serà l’entitat beneficiària dels fons que es recaptin.

Implicació dels jugadors

El FC Barcelona vol implicar en la campanya tota la massa social (socis, aficionats i penyistes), els agents econòmics (patrocinadors i proveïdors) i els seus esportistes (jugadors dels equips professionals i tècnics). De fet, els jugadors del primer equip s’han implicat en la campanya de comunicació del projecte que des de la setmana passada s’està distribuint a través de les xarxes socials.